Saturday, December 25, 2010

anda tak rabun

helo bebi-bebi sekalian.. HAHA..rase dah betahun tak update blog.. haha.. cit lu pah.. dushdush..buduh lu.. ari ni malas nak tulis pjg2..simpan idea tuk entry besok.. tadi tergerak,, telari,, tergetar hati nak bukak file comp.. tgok file gambar..makdatukkau.. cun gila aku.. haha.. bukan ! nehi.. nehi.. tengok beratur gambar baru, lame, veteran segala bagai.. so,, dri simpan dalam document.. meh aku show off muka aku..akhirnya,, identiti aku terbongkar.. buduh.. buduh.. haha



dgn mamimumememo..

ibu jarang menolak untuk begambar.. haha.. suka glamor2.. haha

the very up-to-weight famili.. haha

lelong !lelong ! 3 singgit.. 3 singgit.. 

ye..ye.. tu iPhone4 ye.. haha

tercucuk-cucuk punggung aku dgan rumput tu... cit lu rumput

adilah nur-adibah nur-arifah nur

senang beli baju same.. tak yah rebut corak

taktau nak tules ape.. mereka tak cantik kan.. haha

dahdah.. ta best betul nak postpost gambar ni..mencarpub.. haha..last..anda akan disajikan dengan..
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3

ayamGORENG !!

pos/sendat : gegehgagah lu.. tak best lsg entry ni.. --'







No comments:

Post a Comment